2012. január 18., szerda

Golden Globe - again

Egy kis vissza csatolás a hétfői bejegyzésemhez. Sok magazin még mindig ezzel foglalkozik és ahogy nézegettem a képeket két dolog is kiragadta a figyelmem.
Az első: Cameron Diaz és az új frizurája. Mivel ő csak az after partyn vett részt a vörös szőnyeges fotók között hétfőn még nem láttam... most viszont igen. Jujj! Nem tudom így mennyire jön elő a dolog - nekem viszonylag nagy a képernyőm a laptopon és nagyban ez a fotó ijesztő volt! Rögtön Glenn Close ugrott be mint Szörnyella. A smink kissé bohócosra sikerült, a haja még lehetne jó is - értem én, hogy valószínűleg vagányosítani szeretne,de szerintem rémesen öregíti. (nem rég szakított a pasijával, megalapozott frizura váltási indok ugye) Szerintem egy lágy, egyenes vállig érő haj jobb lett volna...

A little feedback to my Monday post. Still about the Golden Globe fashion faux-pas. I was browsing the new articles about it and 2 things cought my attention.
The first: Cameron Diaz and her new hairdo. She attended only the after party so I didn't see her photos until now...ouch!Don't know if you get what I mean,I have a quite wide screen on which this photo looks really frightening, reminding me of Cruella De Vil. Her makeup is a bit too clownish, the hairdo could have been okey - I think she wanted to be cool, but she looks rather older her age. (she recently broke up with her boyf which is good reason for a new haircut) I think a longer, sleek hair would suit her better.

Második: Charlize Theron ruhája. Hétfőn gondolkodtam rajta, hogy betegyem-e a best dressed listára,de valami zavart a ruhában (ami Dior egyébként). Természetesen nagyon jól áll rajta...de...és akkor ma beugrott, hogy olyan ismerős az egész hatás, ami lehetne akár Charlize-isnek is mondható. Beugrott egy másik ruhája, amit egyik Oscar díjátadón viselt: fekete,de ugyan ez a giga-masni hatás. Lelkesen google-ra vetettem magam és tudtam,hogy igazam lesz: azaz, hogy az a fekete ruha is Dior. És igen! sőt..egy másik Oscar-on szintén Dior-t viselt, fura rózsás mellrésszel.  Ez azért is vicces kicsit, mert mindhárom ruháját ugyan úgy kifogásolták a kritikusok...egyrészt megértem, másrészt nekem olyan Charlize-es mindegyik: aki gyönyörű, magas..és érdekesen fura - nem tipikus hollywood-i,de nekem tetszik!Nem tudnám máson elképzelni egyik ruhát sem.

Second: Charlize Theron's dress. I was wondering to include her on the best dressed list last Monday, but something bothered me about that dress (which is Dior btw). I think she looks really nice...but..then today I had that feeling I've seen this "style" before...its really "Charlize". I remembered another dress she wore for the Oscars back in 2006: black with similar "giant bow" style - should be also by Dior.  I googled it and there it was: it was Dior! What is more she wore another Dior dress for the 2010 Oscar. This is kind of funny, not just because they were all Dior , but because she was critized about these 3 dresses all the same. I understand why, but at the same time I think they suit her very well: she is tall, beautiful and weird in an interesting way - not a typicall Hollywood-actress - but I like it! I couldn't think of another actress who could wear these better.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése