2012. január 30., hétfő

Basic instinct

Manapság nagyon divatos az "állatos" minta: piton,leopárd, tigris, zebra...jöhet bármi! Én eléggé szeretem az ilyen cuccokat, valahogy jól állnak ezek a dolgok pedig nem vagyok egy Jane (Mrs. Tarzan) vagy egyéb harci amazon :)
Legyen szó egy elegáns ruháról, övről, fürdőruháról - ezek mind jöhetnek állatmintában is - szeretem, mert egy egyszerű szabású dolog is mutatós ilyen mintában, vagy kiegészítőként egy unalmasabb szerelést feldob egy ilyen táska, vagy öv. Persze jelszó: mértékkel!  Ezekből egyszerre csak egy darab legyen rajtunk különben kissé közönségessé válhatunk.
Idén tavasszal is még mindig menő lesz az állat minta és hogy ne unjuk a banánt variálhatjuk ezeket a darabokat a tavasz-nyár élénk színeivel. Tessék elhinni, hogy jó lesz! :) Az alábbi összeállításom szerintem ezt mutatja, én biztosan bevetem ezt a gardrób frissítő trükköt.

Wearing animal prints is really "in" thesedays: python, tiger, zebra or chitas...come what may! I really like this trend, I think it suits me although I'm not a Jane (Mrs. Tarzan) or any amazon woman myself :)
It can be an elegant dress, belt, or one piece swimsuit - I like them all in animal print. They make "boring" outfits or simple cuts more exciting. But the keyword is: the less is more! Just wear one animal print item at a time, or your look could be a bit ridiculous.
In this spring the animal prints are still IN but not to be bored with them we can combine these items this time with bright colors. Yes, its working! Check out my below outfit post, I think its quite convincing, right?


top: topshop  bőrkabát/leather jacket: mango  szoknya/skirt: mango
öv/belt: asos  óra/watch: river island  csizma/boots: zara
körömlakk/nail colors: art deco

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése