2012. január 13., péntek

A tavaszra gondolok - korall pulcsi

Bele akadtam ebbe a street style fotóba az egyik divat blogon, nagyon az én ízlésem és szerintem amint melegebbre fordul az idő ki is próbálom!
Az összeállításban szerintem a leghangsúlyosabb darab a táska -  nagyon hasonlót sikerült a téli leárazáson vennem a Zarában, juhéjj! (amit már a karácsonyi post-ban is kitettem itt, mint kiszemelt darabot). A többi már csak alap darab.
A frizurával sem lesz gond, gondoson növesztem a hajam egy ideje és már tavaly nyáron kreáltam hasonlót magamnak. Lásd fotó. (nem túl jó fotó de nem gondoltam akkor,hogy valaha szükség lenne normális frizura referencia fotóra)

Aki szeretné kipróbálni, annak itt a segítség videóval: klikk!

És akkor az outfit amiről beszéltünk:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése