2012. január 2., hétfő

Télből tavasz - a Mangonál

A téli leárazások szele engem is megérintett és vettem is pár dolgot amivel már régóta szemeztem. Mindig igyekszem olyan ruhát/kiegészítőt választani amit ki tudok használni -  imádom ugyanis az olyan cuccokat amiket szinte minden évszakban tudok hordani, variálni. Már írtam erről a mániámról és most a Mangoban láttam a múltkor egy nagyon szép ruhát, ami egyből beindította a fantáziám. Plusz nehezítésként csakis Mango kiegészítőket válogattam hozzá.
A ruci elég élénk színű és ráadásul mintás, mégis pár jól megválasztott darabbal tökéletes lenne!
Nézzük először a tavaszi illetve télies verziót:


Na jó a csizma Zara ;-)
Az első farmer dzseki már volt kint post-ban itt . Nagyon tetszik!
A bokacsizma is megvan, még egy glamour napon vettem és sokat hordtam főleg a tavaszias őszben.

A következő pedig a ráadás, a ruha 3. élete: PARTY OUTFIT - melyet a már meglévő kiegészítőimmel kombináltam. Na ugye, hogy ki tudnám használni?






2 megjegyzés: