2013. február 15., péntek

Az otthon illata - Smells like home


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én nagyon szeretek esténként gyertyát, mécseseket gyújtani otthon. Egyébként sem vagyok oda az otthoni a "díszkivilágításért", inkább a tompa hangulatfényeket kedvelem, ezért ha hazaérek, sokszor azonnal a mécsesekért nyúlok.  Eddig az Ikeás vaníliás volt a kedvenc - szerintem nagyon tartós és finom illata van, és nem is drága. Viszont mostanában kipróbáltam pár Yankee Candle gyertyát és azóta ezek is nagy kedvencek otthon. Más blogon is láttam, hogy sokan megkedvelték, nem véletlenül :)
Sajnos drágábbak, de ki lehet fogni jó akciókat. Nem mellesleg szerintem tovább is ég, mint az Ikeás. Ami még szuper bennük, hogy kis túlzással 100-féle illatkombinációjuk van, olyan "életérzést" adnak, ami szerintem túlmutat az egyszerű illatosított gyertyákon. Karácsony előtt is kipróbáltam párat, erről itt olvashattok.  Én itt szerzem be őket: www.illatgyertya.hu, de aki illatot nem szívesen vásárol "vakon", az el is látogathat a bemutató kis üzletbe a Dohány utcában. Figyelmeztetek mindenkit, hogy hatalmas a választék!:)



Mountain Lodge - azaz Hegyi Kunyhó - nagyon intenzív, meleg illat zsályával és cédrusfával. Mintha tényleg egy hegyi faházban ülnél a kandalló előtt. Téli estére igazán kellemes, de tavasz-nyárra nekem már túl nehéz illat lenne.


Sage & Cinnamon - Zsálya és Fahéj - és pontosan ilyen is az illata :) Én egyik összetevőt se érzem külön-külön annyira egybeolvadnak - nagyon kellemes szerintem.






 Tea & Honey - Mézes Tea - én kicsit "teásabb" illatot vártam első szaglásra, amolyan fekete tea illatot mézzel...ez inkább citromos tea. Kicsit talán citromos mosogatószer jutna eszembe. Viszont amikor meggyújtottam ez a citromossága elmúlt és maradt az a kellemes krémes tea illat amit vártam. Szuper!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése