2013. február 11., hétfő

Story Gála - ahogy én csinálnám

A kritika már megvolt és úgy gondoltam, hogy úgy fair ha az általam ajánlott ruhákról is írok egy bejegyzést. Az előző eléggé kritikusra sikerült, de azok mellett a divatbakik mellett nem tudtam elmenni. Engem zavart, hogy az amúgy szép-csinos nők, hogy el tudják maguk csúnyítani, olyan képet mutatva magukról ami nem biztos, hogy előnyös rájuk nézve.
Szóval felkutattam pár olyan ruhát amit az egyes hölgyeknek ajánlanék, vagy tudnék elképzelni. Persze tudom, hogy az itthoni lehetőségek nem adottak, hogy pontosan ilyen ruhakölteményeket vegyenek fel, ezzel a post-al inkább az volt a célom, hogy megmutassam egy-egy rosszul megválasztott stílust/ruhát hogyan lehetett volna kicsit másképpen.

Az a bizonyos fekete ruha....nem csak nekem volt olyan benyomásom, hogy szado-mazo feelingje van.

Ha a fenti stílust ültetném át elegáns verzióba akkor ez a két ruha lenne a választásom:

 Bőr vagy bőrhatású estélyi divatos váll díszekkel - a bőr szokatlan de így elegáns. A kivágás elöl kellően mély de még ízléses.

Szintén bőr,de itt szegecses és csak a ruha felső részén. Nagyon elegáns pedig a bőr és a szegecsek említésére nem ez a jelző jutna eszünkbe először.


Horváth Évának jól is állna ez a szín, viszont a ruha nagyon olcsó hatást kelt. Pedig a türkíz és a barackszín jól mutatna együtt.


Ezekhez hasonló ruhákban szerintem  igazán légies lett volna és a cicik is szépen de diszkréten jelen vannak:


Illetve eszembe jutott Sofia Vergara aki alakjában és habitusban is kicsit hajaz Évára szerintem. Vagy inkább fordítva :)


A következő Medveczky Ilona, akinek hímzett csipketerítőnek öltözött.

Mennyivel jobban nézett volna ki, ha merít kis ihletet mondjuk Helen Mirrentől, aki fantasztikusan
mutat ebben a ruhában. Külön pont a természetes sminkért és a laza frizuráért. A nagyon erős smink öregít, így ezt én 30 év felett már kerülném.



Nóri nagyon csinos kismama, de ebben a ruhában inkább hatalmasnak tűnik, mint csininek.

Én ezeket látnám rajta szívesen:

Natalie Portman 2011-ben viselte ezt a ruhát várandósan és igazán légies volt benne, még így nagy pocakkal is.


Szabó Zsófi nagyon piros és nagyon flitteres ruhája még jó is lehetett volna...az a masni a hátán nekem kicsit már sok...de amivel hibázott szerintem az az, hogy nem illik az alakjához ez a ruha.

Nekem úgy tűnik,hogy felül kicsit erősebb a testalkata, ezért én ilyesmi ruhákkal próbálkoznék nála:

Láthatóan ez a színésznő nem azonos súlykategória,de a ruha szabása nagyon trükkös és szerintem
ez jól állt volna Zsófin. Szintén sok a flitter de azok a derék felé alulról és felülről is derékban összeérnek ami optikailag nagyon sokat dob az alakon.

Jó húzás lenne még Kate Winslet-től ellesni pár fogást, akinek szintén nőiesebb idomai vannak.
Ő gyakran használja az optikailag karcsúsító ruhákat:
Régi hollywood-i glamúr ahogy Kate csinálja. Itt is ott van a derékban húzott rész.
Ha piros akkor így

Sarka Kata ruhája szép lenne,de túlságosan sokat mutat, pedig a szín és fazon is nagyon szép, nincs
túlkomplikálva. Csak az a nagyon mély kivágás ne lenne...


Például így:
Élénk színű ruci diszkrét de szexi oldalt kivágással


Egyszerű de rafinált mégsem túl sok


And they lived happily ever after....:)


4 megjegyzés:

  1. Komolyan még mindig sokkot kapok, ha meglátom a képeket. :D Nem értem hogy egyeseknek ennyire nincs önkritikájuk? Sarka Kata, meg anno Tolvai Renáta ezekkel a tacskófül villantásokkal... Nem azt mondom hogy jobb amikor a szilikonlufi kandikál ki, (Katy Perry a Grammy gálán) de a lógó mellek szerintem legalább olyan visszataszítóak.

    Egyébként szuperek az általad ajánlott ruhák. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát valami ilyesmik jobbak lettek volna az már biztos, de ilyet szerintem itthon sose fogunk látni. Maradunk a szadomazo cuccoknál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. addig is gyönyörködhetünk a külföldi sztárokban :)

      Törlés