2012. szeptember 6., csütörtök

Mostanában - Life lately

A mostani bejegyzés kis egyveleg arról ami mostanában tetszik, vagy történik...(valójában nincs időm kidolgozottabb bejegyzésre - fotózásra, szóval ez egy "emergency" improvizálás :) )  De azért szerintem tudok újdonsággal szolgálni ;-)
Today's post is about what's going on now or what I like lately... ( in fact I don't have time for a more well-prepared post - so this is an emergency impro  ;-) ) But i think you will find it interesting  ;-)

Nyári hőségben az egyik legjobb választás: frozen margarita :) az Arriba Taqueria-ban.
Best option for summer heat: frozen margarita :) at Arriba Taqueria
ruha/dress: mango  cipő/shoes: reserved  táka/bag: furla

Kézműves fagyizó, eszméletlen fagyikkal: Levendula Kézműves fagyi - és a design is milyen szép ugye?Az a retro bicikli..
Manufacture ice-cream with superb ice cream and super interior design. That lovely bike is heaven...

Általunk kóstolt fagyik: tejcsoki, levendulás étcsoki, levendulás citrom, camambert(!ez volt a legjobb)és málna. Nem olcsó,de tényleg szenzációs: minden mesterséges adalékanyagtól mentes!
The tasted ice creams: milk chocolate, lavender chocolate and lavender lemon, camambert (! this was the best!) and raspberries. Not cheap but really great tastes and without any artificial ingredients!
A kínálatuk mindig változik, amit láttam még a menüben,de most nem volt:chianti vörösboros, gorgonzolás, gyömbéres szilvás. További infok és más különleges fagyizók itt, katt!
Their offer changes day by day, what we didn't see but they also have: chianti red wine, gorgonzola, ginger-plum.

Jelenlegi kedvenc salátám: avokadós-mozzarellás a Kino-ban
Current favourite salad: avocado-mozzarella at Kino

 kedvenc pillangós tornacipőm: h&m
my favourite butterflies shoes: h&m

A legjobb gnocchi (valaha!): fűszeres gnocchi, pirított vajjal-lime-al locsolva, rajta rukkola és ricotta
The best gnocci (ever!): spicy noddles with butter and lime sauce, ricotta and rocket

Tetkó kísérlet -természetesen nem igazi :) de néha jó játszani
Experimental tattoo - of course it's fake :) just for a little change





10 megjegyzés:

  1. Olyan jó, hangulatos fotókat készítesz! :)
    Bármennyire is szeretem a camembert sajtot, fagyiban asszem nem merném bevállalni..

    Ma megrendelem a cipöt, remélem elégedett leszek vele. De még mindig nem térek magamhoz, hogy ami nálunk 69 euro, az otthon 25 ezer Ft...

    Tegnap véletlenül egy blogon találtam magam, szerintem a fiatal lánynak nagyon jó az ízlése, kicsit hasonlít a Tiedhez. Nézd csak meg:
    http://fashionismycure.blogspot.de/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem élőben a cipődet, nekem nagyon tetszett, szép :) Az ára tényleg FT-ban nagyon sok, de úgy általánosságban azt vettem észre, hogy a csizmák a mango-ban idén mintha drágábbak lennének. Sajnos.
      Köszi a blogajánlót, tetszik!

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek a fotóidat, azokat a fagyikat pedig szívesen megkóstolnám. Ma én is épp gnocchit csinálok, bazsalikomosat. :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Úúúú, a levendulás-étcsokis, és a levendulás-citromos tényleg isteni. Az Uránia MET HD közvetítések szünetében lesz miért kijönni!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a citromos-levendulás már kicsit sok volt, kicsit szappan feeling, de értékeltem :)

      Törlés
  4. Az a gnocchi hol kapható? Vagy saját készítés?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem itthon, hanem Bécsben ettem egy étteremben. De a saját készítést bóknak veszem:)

      Törlés
    2. Nyugodtan veheted annak, nagyon gusztusos dolgokat szoktál készíteni!:)

      Törlés