2012. május 31., csütörtök

OPI

Még eddig nem próbáltam az OPI lakkokat - nagy hiba volt! Ugyanis ez a kettő gyönyörűség nem csak csodaszép, csoda fényes de tartós is. VÉGRE egy tartós lakk! Én próbáltam már sok mindent és biztosan függ a leányzó körmétől is, hogy mennyire tartós az a lakk...nekem eddig 2 napnál egy se bírta tovább. Na de az OPI igen :) Szóval várhatóan még veszek majd 1-2 alap darabot, most is olyat választottam amit gyakran lehet használni, mivel elég nagy az üveg: egy lány rózsaszínt és egy forró pinket.
Próbáltam csinálni fotókat a kipingált körmömről,de nem lett élethű a színe, viszont találtam más blogban olyat ami teljesen fedi a valóságot, így betettem ezeket.
Tartósság: nekem 4 napig is bírta, kopás nélkül.Hoppá! De ha ügyesen kijavítottam akkor tovább is.
Ami negatívumként hozható fel - ne hogy már csupa jót írjak:) - hogy 3 réteg kellett a szép fedéshez. Az "It's a girl" árnyalatnál lehet ezzel játszani, attól függően, hogy mennyire szeretnél fedést mert ez egy vagy két rétegnél is szép volt...a másiknak kellett a 3 réteg, különben foltos volt.

It's a girl!  /  Too hot pink to hold 'em






I haven’t tried OPI before – which was a great mistake appearantly! Becasue these beauties are not just super gorgeous, super shiny but long lasting as well. AT LAST! I’ve tried many mmmany nail polishes, but the longest wearing was 2 days! I think this feature depends on the nails a lot so I might have got the wrong „material”…but OPI lasted 4 days! So presumably I’ll try to get some more basic colors form OPI. This time I picked two shades I could wear often because it’s coming in  a big bottle: soft pink and a hot pink.
I tired to do some swatches- which in the end didn’t work out, so I inlcuded some photos from other blogs which looked good and the color is the same.
Long lasting: 4 days without any fail. Hey! But I corrected these small frayings and lasted at least a week.
Some negative comments – not to write only too good things :) - you need 3 layers, especially with the darker shade. For the light pink you can play with the layers to apply only 1 or 2 depending on how deep tone you want.


3 megjegyzés:

  1. Én sem próbáltam még az Opi-t, pedig szinte csak jókat hallottam róla.
    Amit mostanság én nagyon szeretek, az az Essie. Gyönyörü színei vannak, színtöl függöen egy vagy két rétegben fed és kb. négy napig bírja. Házimunkával, kertészkedéssel, kesztyü nélkül :)

    VálaszTörlés
  2. Az Essie a másik amit még szeretnék kipróbálni és ezek szerint jó a tapasztalatod, hurrá! :) Az is kb. ugyan az az árkategória ugye?

    VálaszTörlés
  3. 7- 8 euró körül van, tehát olcsóbb. És 13.5 ml.

    VálaszTörlés