2012. május 10., csütörtök

Az esküvő/ The wedding

Mostanában volt pár esküvői témájú bejegyzésem ennek oka, hogy nem rég esküvői meghívott voltam és most erről az esküvőről láthattok pár outfit fotót - ezúttal a 4es fogatunk is szerepel :) Csodás idő volt, az első igazán meleg hétvége idén, szóval az ifjú pár iszonyat mázlista. Gyönyörű környezetben, romantikus szertartás, könnybe lábadt szemek(jajjj csak a sminkünk ne másszon el!). Erre az alkalomra már télen(hoppá!) megvettem a rucit, méghozzá olyat amit máskor is ki tudok használni, akár télen is. Erre bizonyíték itt. Na szóval történelmi jelentőségű dolog, hogy ezt a ruhát valóban fel tudtam venni az esküvőre azzal a szandállal amivel kitaláltam!Ugyanis a hasonló esetek 99%-ban biztosan szakad az eső, hideg van és "hózik"....és valami télies ruhát kell előbányásznom az alkalomra amihez semmi kedvem.
A hajamat sk-készítettem...lehet látszik is :) Direkt nem akartam nagyon beton frizurát, hanem egy stabil de szélfúttának tűnő laza kontyot. Szerintem eléggé kiábrándító a túl sok hajlakkos, lenyalt, és mesterséges szobrászati műnek tűnő frizura. Egy hajfánk nevű szivacsot használtam, a H&M-ben lehet kapni többféle színben és igazán egyszerű használni! Ékszert szinte nem viseltem, csak az órámat és egy pici arany fülbevalót - ehhez a ruhához és az arany kiegészítőkhöz több, már sok lett volna.

English translation below



ruha/dress: mango  szandál/sandals: banana republic  clutch: h&m (régi)

séró - hairdo

nagyon gratulálunk! - best whishes! (csodás menyasszony-gorgeous bride)


a lányok - the girls

mint egy angol csajszi - just like an English chic

 itt is akadt egy kutya...mondtam,h odavagyok értük - a dog around...I've told you I'm crazy about them


Recently I did a few wedding-themed entries, this is because too long ago I was invited to a wedding  and now you can see some outfit photos, this time with my 3 girls as well.:) The weather was absolutely great, the 1st warm weekend this year, so the newlyweds were really lucky. Beautiful surroundings, romantic ceremony, eyes filled with tears (yay if only our makeup weren’t to come off) For this occasion I got the dress in winter(oops!) and I chose it because I thought I could wear it more often in winter as well. Here is a proof. So anyway it was a historic moment wearing the dress with the planned sandal, because in the 99% of the cases something goes wrong: bad weather, lots of rain and snow and it forces me wearing something from my winter wardrobe which I’m not happy about.
I made my hairdo as DIY, maybe it shows? J Anyway, I didn’t want to create a “concrete” hairdo, but a stable but “wind in the air” loose updo. I think it’s quite a turn off if a hairdo is sticky with hairspray and looks like an artificial sculpture-thing. For my hair I used a so called hair-bun sponge – I got it at H&M, they sell it in different colors – and it’s really easy to use. I barely wore any jewelry, only small pierced earrings and my watch. Since I already had on golden accessorize, more jewelry would ruin the outfit.


2 megjegyzés:

  1. nagyon szépek voltatok,a menyasszony ruhája és a te cipőd fogott meg legjobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)nagyon különleges volt a ruha, szép darab valóban. A cipőmet imádom, nagyon kényelmes és tök jó áron akasztottam külföldön.

      Törlés