2012. április 4., szerda

Ezen gondolkodom.../ On my mind...

Egy ilyen outfitet szeretnék: motoros csizma, elöl rövid hosszú szoknyával. Az ASOS-on válogattam össze a darabokat, nekem különösen a csizma tetszik - szinte felsikítottam, mikor kiszúrtam!:) Pont ilyet szeretnék, barnás, koptatott, szegecses...ahhhh.....csodás. Hasonló szoknyát a Zarában láttam, ennek beszerzése már egyszerűbb. Viszont ez a csizma...sajnos elég drága, itt pedig hasonlót még nem találtam...talán a Zarában,de ez sokkal tutibb. Azt hiszem ez kihívás;-)
Ehhez a szoknyához és csizmához nem csak ez a csíkos pulcsi megy, hanem szinte bármi: a most divatos pasztel színű pólók, blúzok, farmer ing stb. Nyáron pedig a csizmát le lehet cserélni szandira, nyári estén egy szép platform szandálra - szóval elég jól variálható és kihasználható darab. Azt hiszem ezzel meg is győztem magam és Titeket...ugye?
Az összeállításomat itt nézhetitek meg (árakkal, márkákkal) Itt is lehet like-olni, köszi!

I'd really like a similar outfit like this: biker style ankle boots with assymetrical skirt. I created this outfit on ASOS and I particulary like that boots - I actually almost screamed with joy when I spotted them! :) I love these and in my mind I created the same biker boots of my dreams: brownish, washed and with studs...ahhhh PERFECT.
I saw similar skirt at Zara so it won't be difficult to get...but these boots eyyy....they are quite pricey and here I haven't seen any similar one...maybe in Zara but this one is looks waaaaay better. I think this will be a challenge! ;-)
I won't only wear such skirt with striped sweater, but it goes with almost everything: pastel colored shirts, blouses or denim shirt etc. In summer I'd just change the boots for sandals, or for a summer evening wedges - so its quite versatile right? I think I've already convinced myself and You as well...right?
You can see the details of my outfit here, where you can put a "like", thanks!


2 megjegyzés:

  1. A szoknya- motoros csizma párosítás számomra egyelőre idegen, de ha sikerül őket beszerezned és megmutatod nekünk, még lehet, hogy változik a véleményem. :)

    VálaszTörlés