2012. február 6., hétfő

A mi Red Carpet-ünk

Bevallom kritikus énem alig várta a rendezvényen készült fotókat :) És sajnos nem csalódtam...volt mit kritizálni.
Szó bent akad, érthetetlenség...ó miért?! Tisztelet a kivételnek ... mert volt 1-2 híresség a szombati Story Gálán akiknek sikerült  a megjelenés. Azok közül akiket láttam: Lilu, Demcsák Zsuzsa, Ördög Nóri.
Na de a többi...néhol felsikoltottam, ez most komoly?! Miért nem tudunk öltözködni? Már mindenhol mennek a különböző átalakító, stílus tanácsadó műsorok, mindenhol stylistok, folyik a TVből a sok hollywood-i red carpet tudósítás...akkor miért kell ezt csinálni??? Sőt, ezek a "ruhaköltemények" magyar tervezők munkái! Hol van a jó ízlés? Hol van a kevesebb, több irányelv?? valahol lehúzva a klotyón...már bocsánat...íme a képek, sírjunk együtt!
ui.: és elnézést a hangnemért, de nagyon kiakadtam!
 Story Gála 2012 best of


jáj...menyecske tánc?

szín:fúj, szabás:fúj=így lehet elrontani 3 csinos nőcit

Ruha recept: mártózz meg ragasztóban, majd hemperegj fekete tollakba

érthetetlen!!!

Star Wars fan-ok estélye. Leila hercegnő

csini! gratula:)
egyszerűen stílusos - nekem Angelina Jolie jutott szembe

2 megjegyzés:

  1. óóóóóóóóóó ne! takarja le vki a szemem! ez rémes....ez most tényleg tényleg?????? ez kész. Nem találok szavakat. Borzalom. Horror. Kétségbeesés. Ez jut eszembe.

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó kettö kivételével borzalmasak!! Ennyire ne tudnának öltözködni a magyar celebek? Szégyen...

    VálaszTörlés