2013. július 19., péntek

La Perla tavasz/nyár- La Perla spring/summer

Még a márciusi nagy utazás előtt voltam a La Perla 2013 tavaszi-nyár kollekciójának bemutatóján de jól elfeledkeztem kitenni az erről szóló beszámolómat. Ami késik arra várni kell, nyár még van szóval aktuális a dolog. A kollekció sajtós bemutatója a nagyon stílusos La Perla boutiqueban - igen,ez a jó szó rá -  volt megrendezve, ahol a márka olasz szóvivője mesélt a kollekcióról. Nagyon édes olasz nő, elbűvölő akcentussal.
Szóval a lényeg, hogy fantasztikus fehérneműket, fürdőrucikat  láttam és tapinthattam (nem a modelleken,még mielőtt...) A kollekció a 19. századi Szicíliát idézi, a sziget természetes színeit használják, a korabeli szabásvonalakat és mintákat visszahozva, sokszor az építészetet is beleszőve. Milyen csodásan hangzik, ugye? Nyilvánvalóan a La Perla fehérneműk olyan árkategóriát képviselnek, ami messze áll tőlem de azt nem lehet tagadni, hogy minőségben, tervezésben, kivitelezésben pozitív értelemben vett igazi luxus cikkekről van szó ... és szépségüket szívesen csodálom :)
Bemelegítésként pár kampány fotó, amik visszaadjak mennyire csodálatosak ezek a fehérneműk:



 És most pár fotó a rendezvényről:







És volt strand és nyár és fürdőruhák:





my personal favourite swimsuit
goodbye gift - silk and lace "clutch" for lingerie
Stílusos goodbye ajándék: selyem és csipke fehérneműtartó. Fantasztikus kivitelezésű ez a darab :)
(a bugyit csak szemléltetőnek tettem bele a fotó kedvéért) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése