2012. június 25., hétfő

Egy ruha két élete - The 2 lives of a dress

Néha szoktam az asos fashion finder-én tevékenykedni és összeállításokat készíteni, most ez a ruha tetszett meg nagyon és rögtön kétféle összeállítást is csináltam - nem tudtam eldönteni melyik a jobb, így megmutatom mindkettőt :)
Nagyon menő mostanában ez a "pasiley" minta -  indiai stílus..magyar megfelelőjéről nem tudok -  és bár lehet, hogy így önmagában nem gondolnánk, hogy lehet modern vagy vagány,de szerintem bátran lehet párosítani merészebb, modernebb stílusú kiegészítőkkel. Sőt, szerintem kötelező is, különben nem jön ki jól a ruha motívuma, mintája...illetve önmagában vagy konzervatív kiegészítőkkel még akár nagyis is lehetne!
Stella McCartney tervezett hasonló mintázatú ruhákat mostanában...lehetett látni elég sok ruháját sztárokon.
Az alábbi linkeken bővebb infot találtok az egyes összeállítások részleteiről.



From time to time I like creating outfit looks on asos fashion finder – this dress immediatelly grabbed my attention and I made 2 different sytles with it.  I couldn’t decide which looks better so I show you both:)
The paisley motive is very „in” now and maybe you wouldn’t think that this traditional motive is cool but you can combine it with daring modern accessorizes for a modern and fresh look…what is more I think it’s obligatory! With „plain” or casual, traditional accerozies it would look a bit granny-style and dull.
Stella McCartnery designed pasiley patterned dresses lately, you could see them on several celebrities. (clickhere!)




2 megjegyzés:

  1. Jaj, de gyönyörűek! Nekem az első tetszik jobban, ott a ruha és a cipő valami álomszép...talán csak az árával van egy aprócska gond!:-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az elsőhöz húz a szívem! a cipő azóta le van árazva 250 fontra ;-))

    VálaszTörlés