2012. március 19., hétfő

Travel and Shopping

Ezek még tavalyi szerzemények - de most, hogy aktuális az utazós shopping, gondoltam megmutatom! Majd remélem tudok mutatni nektek újabb szerzeményeket ha hazaérünk. Ezeket a szandikat a tavalyi nyaralás alatt vettem, azóta se bántam meg egyiket sem, imádom őket és azért is örülök, mert ezekhez itthon vagy itthonról nem nagyon lehetett volna hozzájutni.

These goodies are from last year vacation - I thought I show them since I'm looking forward for the new goodies I'll get during our holiday soon. I didn't regret buying any of below shoes, I'm very happy with them since I wouldn't had been able to buy them here.

Beauties

banana republic cage sandals 

Ezt egy outletben találtam, utolsó pár a méretemből :)
I found these at an outlet store, last pair, and my size :) 

aldo wedge sanalds
 Szkeptikus voltam,de miután felpróbáltam meggyőzött. Szuper nőcis!
I was sceptic, but after trying them on I was hers. Super chic!

river island jelly sandals
 szeretem a gumi szandikat, és ez még ráadásul a selyem masnival és arany lánncal elegáns is.
I like jelly sandals, this one with silk bow and golden chain which makes it elegant.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése