2013. március 25., hétfő

sexy toes

Rájöttem! Tavaszra ilyen cipőcskét szeretnék :) Pár éve még furán néztem volna rá,de azóta finomodott ez a trend és idén tavasszal számomra ez lesz a fő darab amit be szeretnék szerezni. Ugyanis valami nőies kiegészítőre vágytam/vágyok...és nézegetve a szebbnél szebb balerinákat, "loafer"-eket és "slipper"-eket rájöttem, hogy lapos cipőből tavaly is vettem párat, szeretem is őket szóval tök felesleges beszereznem egy x-ediket. Viszont...olyan nőiesen vagány nincs...valami olyan, aminek sarka is van de nem 20 centis...és nem szandál mert tavasszal még nincs meleg ehhez....és akkor jött a felismerés, hogy nekem nyitott orrú  azaz "peep toe" csizma kell. Viszont a bibi, hogy szinte egyáltalán nem láttam itthon, vagy ha igen, az gagyi. Olyat meg nem szabad venni,mert pár viselés után kiderülnek a turpisságok.
Szóval ezt a szépséget néztem ki, a színe csodás(mushroom brown, még a neve is!), teljesen sima velúr bőr - világos vagy szürke farmerrel, boyfrien jeans-el...rövid nadrággal szuper lenne. De azért nézelődöm majd itthon is...szívesebben vennék olyat amit fel is tudok próbálni.  Ti hogy vagytok ezzel a cipővel? Bejön?

I figured it out! I need just these booties for spring :) Some years ago I might had looked at similar booties in a different way, but now this trend reached a much more sophisticated look, exactly my taste. I'd like to refresh my wardrobe with some sexy yet feminine piece...I was watching some nice balerinas or slippers, loafers...but hey I have some at home which I like to wear so why would I buy another pair?! But, I need sg which is more sexy, edgy...sandals are out since it's not that warm...so these booties would be the perfect thing for me. Another problem: I haven't seen anything likely here in Budapest. No stylish botties just the cheap and untasteful pieces. So below is my favourite pair, since it's really simple, suede and greyish-brown (mushroom brown, how cool it is?) It would look great with grey or blue jeans, boyfriend jeans. I will look around here later, maybe I can find sg similar I can try it on. How do you like it?

link itt - click here


És pár szépsége még/ And some further beauties


Maison Martin Margiela Open-Toe Booties in Cognac

Giuseppe Zanotti



1 megjegyzés:

  1. A második nagyon tetszik. :)

    Tavaly előtt vettem a Deichmann-ban egy hasonló fazonú bokacsizmát.

    http://www.polyvore.com/schuhe_damen_deichmann/thing?id=29654776

    Bár nem volt rajtam sokszor, de úgy érzem idén tavasszal újra előkerül majd. :)

    VálaszTörlés