2013. január 18., péntek

A pasim ruhája - My boyfriend's

 Ez az egész "boyfriend" trend kezd nagyon bekúszni a női divatba...kicsit olyan mint egy előre megtervezett invázió: lassan de biztosan beépülnek közénk, lányok vigyázat! :) Ott kezdődött szerintem, hogy Kim Basinger fehér férfi ingben vetkőzött, a tudjamindenki melyik filmeben. Utána Katie Holmes elkezdett boyfriend farmerben mászkálni. Ez a Tom Cruise időszakban volt, mindenki őt fotózta és akarta utánozni. Akkor még tényleg pasi farmerben mászkált, mára már minden valamire adó street fashion cég csinál kifejezetten boyfriend cut női farmereket. De e két ruha nem volt elég, most már simán nyúlunk pasi pólót kardigánt vagy övet is magunknak. Mondjuk eddig még nem jutott eszembe, hogy a barátom szekrényéből is szemezgessek inkább a boltokból szereztem be boyfriend stílusú cuccokat...valahogy nem hinném, hogy egy pasi nadrág bármilyen szinten is jól mutatna rajtam ;-)
A következő pasis cucc a cipők és most ezeknek szentelek kicsit részletesebb bemutatót.
Mostanában már lehet látni itt-ott ezeket a félcipőket. Van zártabb és kicsit nyitottabb fazon is, itthon még nem nagyon látni,de valószínűleg tavasszal ez meg fog változni. Szerintem ez olyan cipő ami elég megosztó...mert nagyon férfias többszöri ránézésre is egyáltalán nem tűnik csajosnak. Ami végül is igaz...viszont szerintem a megfelelő ruhákkal hordva éppen hogy szuper nőies..olyan franciás sikk hatást lehet elérni. Persze ha nőiesek akarunk lenni akkor a magassarkú lenne a legnyilvánvalóbb választás, de ahogy mondani szokták az okosak "don't go for the obvious" . Számomra eredetibb és érdekesebb úgy nőiesnek lenni,hogy közben egy ilyen cipő van a lábamon. Ráadásul kényelmes is ami szintén nem elhanyagolható szempont.
Csináltam pár összeállítást, ahogy én hordanám.

Fekete mini szoknyával amiromantikusabb fazon
Ennek a részleteit itt találjátok - kilkk!


Hosszú selyem nyomott mintás nadrággal
Ennek a részleteit itt találjátok - klikk!



Romantikus ruhával (chiffon pl.)
Részletek itt - klikk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése