2012. december 17., hétfő

Rouge

Olyan hideg van mostanában, hogy sokszor csak nagyon nehezen indulok el a jó meleg otthon fészekből...igaz ez a reggeli indulásokra amikor szürkeség van kint vagy akár egy esti program előtt mikor otthon már bekucorogtam a meleg szobába. Ilyenkor azt a trükköt alkalmazom, hogy feldobok egy durva rúzst és máris vidámabban vágok neki az útnak :) Ilyenkor télen jobban kell viszont figyelni, mert a hideg miatt szárazabb a szánk is és egy intenzív rúzs csak jobban kihozhatja a "cserepesedést" és az csúnya. Gondoltam megmutatom én hogyan csinálom - bevált módszer. Talán kicsit macerásnak tűnik pedig nem az, 5 perc alatt megvan.
Kezdjük is!

1. Radírozás: én a Lush-t használom és nagyon szeretem. Az íze is isteni és ahhoz képest milyen kicsi a tégely nagyon sokáig elég. Én már 1 éve használom és még szinte tele van. De sima házi cukor kis mézzel does the trick as well ;-)
2. Szájkontúr: Natúr (természetes szájszínű) színnel! A színes rúzsok alá is ezt használom egyrészt azért mert ha picit elrontanám ezt sokkal könnyebb korrigálni illetve nem lesz olyan "mű" a végeredmény. A kontúrozást még az ajakápoló előtt szoktam, mert így amikor még száraz a szám sokkal jobban tapad a ceruza. Az ajakápolótól "csúszós" lesz és úgy nem lehet olyan pontosan kontúrozni.

3. Ápoló: én a MAC-től ezt használom - kb.2-3 éves lesz ez a tubus és még mindig van benne! Zseniális. Nagyon könnyű a textúrája és tökéletesen selymes hatást ad ami hosszan kitart még ebben a hidegben is. Csak ajánlani tudom, érdemes beruházni egy ilyenbe.

4. A fő mozzanat! :) rúzsozás. Most ezt a pink árnyalatot választottam a Springfield-ből. Ez is nagyon jó kis cucc, erősen pigmentélt, nem szárít és tartós de mégis krémes. Ráadásul az ára is nagyon jó. Biztosan fogok venni még más színben. Először a rúzst nagyjából felteszem - kerülve a száj széleket - majd ecsettel kiegészítem.

5. Fixálás: ez is nagyon fontos rész! Én erre a MAC prep+prime port használom mert tökéletesen áttetsző,de sima púder is megteszi. Egy nagy ecsetre teszek kis port és óvatosan a számhoz nyomkodom. Nagyon óvatosan! Aztán teszek fel még egy leheletnyi rúzs réteget, de csak középtájra már.

6. És készen vagyunk :)

happy face :-D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése