2011. december 22., csütörtök

A meglepetés


A legeslegelső bejegyzésből (katt!) kiderül, hogy ez a blog nem a saját szüleményem - hanem az én kedves barátnőim hozták össze - ezzel nem kis meglepetést okozva. Ugyanis adott vagyok én, aki kb.2 éve elég sok (a barátom szerint túl sok;-) ) blogot olvasok és csak sóhajtoztam eddig,hogy milyen jó lenne nekem is egy...de megvalósításig nem jutottam.(lustaság, határozatlanság stb) És eljő a szülinapom és a Lányok összehozták ezt itt: profi fotókat készíttettek, fáradtságot nem kímélve ötleteltek design-on és blog neveken, behúztak egy kommunikációs gurut aki mindenben támogatta őket...és mindezt a hátam mögött úgy, hogy mindebből én semmit se sejtettem! A meglepi átadásakor szóhoz sem jutottam ... a fotók magukért beszélnek.
Mit sem sejtve beírom a címet a keresőbe...

és ta-daaaaam! :)

örömkönnyek


köszönöm Lányok!!!

2 megjegyzés:

  1. Véletlen jártam erre, aztán megláttam a blogkeletkezős történetet...nagyon kedves:)
    Sok sikert a továbbiakban,és boldog karácsonyt:)
    Szintén VVeronika

    VálaszTörlés
  2. szia:)
    köszönöm az üzidet nagyon örültem neki!!!

    VálaszTörlés