2012. január 31., kedd

Hullámosítás - Wavy hair

Kérdezték többen, hogy a profil képemen látható hullámos hajat hogyan csinálom, ezért gondoltam közkinccsé teszem a módszert. Nem csináltam saját "tutorial" videót - de mutatok egy nagyon jót, én ezen tanultam meg.
Illetve még pár hasznos tanács:
- ha csak nincs nagyon hosszú hajad, akkor válassz kisebb (vékonyabb) vasat. Ha túl nagyot használsz, akkor a hullámok nagyon nagyok lesznek és a hajad nem lesz ilyen göndör és hamar "kirúgja" magát.
- az én hajamra ezt használom: babyliss 2325E (ez 25 mm-es)
- ha hosszabb hajad van, pl. olyan,mint a videón látható modellé, akkor nagyobb vasat is választhatsz, pl. ezt: babyliss (ez 32 mm-es)

Fontos, hogy kövesd a videót - mert pont az a technika a lényeg, ahogy a vasra felcsavarja a tincseket .Mindig alulról kezdem, minden tincset hajlakkal lefújok amint kész van, mert ha kihűl akkor így sokkal tartósabb lesz.
Ha kész, az egész hajam kicsit szétrázom az ujjaimmal - vagy kicsit meg is lehet kefélni és akkor kicsit glamour-osabb lesz a hatás. :)


I've got messages asking about my hair style on my profile photo. I thought I show you a good tutorial so you can copy this wavy hair. I didn't make my on tutorial - but this below is easy to follow.
Also some useful advice:
- unless you have very long hair, use a thinner waving wand. If you use one which is thicker, your hair will be only a little bit wavy and will be straight in a short time. 
- I use this one: babyliss pro curl 210 (25 mm)
- if you have long hair - similar to the modell on the video - you can use this one too: babyliss
Important to follow the tutorial - the technique is they key! I always start from the bottom and I always spray hair fixing spray on each lock of hair - so when they cool down the wave would be more long-lasting.
If you are ready I use my fingers to loosen the curls or I comb my hair for a more glamorous look.
Have fun!

http://www.hershesons.com/hair_tips/2-The-Wavy-Gravy

2 megjegyzés:

  1. Nekem " sajnos" olyan sok hajam van, hogy nem tudom magamnak megcsinálni :(
    Gratula a bloghoz! Szuper és nagyon jó ízlésed van.
    Több éve nem néztem be a Mangoba, de miután te itt több dolgot is tölük ajánlottál, megnéztem online. Lehetséges, hogy idén érdemes lesz ismét onnan vásárolni? :) A minösége mennyit változott?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a kedves üzit :) igyekszem!

      Szerintem érdemes elnézni a Mangoba, vannak jó fogások. Az egész ruhatáramat nem tudnám onnan elképzelni,de egy-két jó alap darabot, különlegesebb dolgot lehet találni mindig. Nekem a kiegészítők (kivéve táskák, mert azok mostanában 1-2 kivétellel elég gagyik) illetve a ruhák, blúzok a kedvenceim innen.Viszont a basic dolgaikra rá se nézek, biztos tudod miről beszélek: a minden évben ugyan olyan kötött sztreccs felsők,kardigánok :)

      Törlés